.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير وزير علوم از استاندار مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، كامران دانشجو، وزير علوم، تحقيقات و فناوري طي مكاتبه اي از حضور سيدعلي اكبر طاهايي، استاندار مازندران و هيات همراه در جمع دانشجويان و اعضاي هيات رئيسه دانشگاه مازندران تقدير و تشكر كرد.

وي در بخشي از اين نامه خطاب به استاندار مازندران آورده است: اميد است اين پيوند و روند مبارك استانداري با دانشگاه هاي استان تداوم يابد و باحسن تدبير آن بزرگوار زمينه هاي كار آفريني، وفرصت هاي شغلي مناسبي در سطح استان براي دانش آموختگان دانشگاه ها فراهم شود.

 متن كامل نامه به شرح ذيل مي باشد.

 

جناب آقاي طاهايي

استاندار محترم مازندران

 سلام عليكم،

احتراماٌ، حضور گرم و صميمي حضرتعالي و همكاران خدوم آن بزرگوار در جمع دانشجويان و اعضاي هيات رئيسه دانشگاه مازندران با آن همه مشغله فراوان روزانه حاكي از روح و نگاه تعالي مدار شما به نسل آينده ساز ايران عزيز بوده و موجب تقدير وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است.

اميد است اين پيوند و روند مبارك استانداري با دانشگاه هاي استان تداوم يابد و باحسن تدبير آن بزرگوار زمينه هاي كار آفريني، وفرصت هاي شغلي مناسبي در سطح استان براي دانش آموختگان دانشگاه ها فراهم شود.

شايان ذكر است اعضا هيات علمي مستقر در آن استان از استعداد، و توانمندي هاي بالائي برخوردارند و به طور يقين مي توانند در پياده سازي طرح ها مطابق برنامه پنجم توسعه شما را در نيل به اهداف شكوفايي استان مازندران ياري نمايند.

 

باآرزوي توفيقات الهي

كامران دانشجو

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 دي 1391
آقای وزیر علوم و آقای استاندار روند تبدیل وضع نیروهای شرکتی را پیگیری کنید. حاشیه ها را ول کنید اصل موضوع ها را دریابید.
نا شناس 16 دي 1391
آقای وزیر علوم و آقای استاندار روند تبدیل وضع نیروهای شرکتی را پیگیری کنید. حاشیه ها را ول کنید اصل موضوع ها را دریابید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.